Activiteiten

School is natuurlijk meer dan alleen leren. Daarom organiseert het Zuyderzee Lyceum ook supergezellige activiteiten voor al onze leerlingen in alle leerjaren, “anders leren” noemen we dit.

Ben je nieuwsgierig?

• Ieder klas heeft z’n eigen klasseuitje(s), gezellig eten of naar de film.
  • Laat je talent zien op ons Open Podium! Ieder jaar treden leerlingen op voor publiek. Dans, zang, toneel: alles kan…
  • Lekker sporten tijdens sportdagen.
  • Engelse theater Playtime Theatre voor de 3e en 4e klassen
  • We sluiten het jaar af in stijl met sinterklaas en kerst.
  • Ga mee op excursie naar het buitenland.
  • Dansen en chillen in je mooiste kleding tijdens ons galafeest in de bovenbouw.
  • Je eerste jaar als brugklasleerling op het Zuyderzee Lyceum sluit je natuurlijk af met eengeweldig brugklaskamp.

Dit is nog maar een kleine greep uit ons aanbod. Als je zelf initiatieven hebt, staan we daar altijd voor open natuurlijk . We vinden het trouwens erg belangrijk wat onze leerlingen vinden van het onderwijs en de gebouwen. Daarom zijn er regelmatig gesprekken met leerlingen en locatiedirecteuren om nog beter te luisteren naar jullie ideeën.