Aanmelden

Dit schooljaar maken alle kinderen in groep 8 de doorstroomtoets. Dit gebeurt tussen 29 januari en 28 februari. Halverwege maart volgt de uitslag van de toets en uiterlijk 24 maart ontvangt ieder kind het definitieve schooladvies.

Nieuw dit jaar is de landelijke aanmeldmeek van 25 t/m 31 maart. Tijdens deze week melden ouder(s)/verzorger(s) hun kind aan bij een middelbare school. Zo heeft ieder kind evenveel kansen op een plek op de school van hun keuze.

Aanmelden kan via bovenstaande knop; aanmelden nieuwe leerling

De instructies voor het aanmelden vindt u in de nieuwsbrief POVO februari 2024
Heeft u nog vragen dan kunt u deze stellen via T.: 0527 – 750 900.

Aanbod van niveaus Zuyderzee Lyceum Emmeloord

* mavo/havo
voor de leerling met een mavo/havo-advies en de ambitie en motivatie om een havo-diploma te halen. Je krijgt les op havo-niveau.

* havo

* havo/vwo
voor de leerling met een havo/vwo-advies en de ambitie en motivatie om een vwo-diploma te halen. Je krijgt les op vwo-niveau.

* atheneum

* gymnasium

Nog vragen? Mail dan naar: m.hogevonder@zuyderzeelyceum.nl of s.vermooten@zuyderzeelyceum.nl

Donderdag 7 maart – inloopmiddag 15.30 – 17.00 uur, laatste moment om vragen te stellen, nog even rond te kijken en de sfeer te proeven.

Leuk om te weten?
Mentoren en leerkrachten van groep 8 hebben na aanmelding op het Zuyderzee Lyceum een warme overdracht in de maand juni, zodat we vanaf de start van het schooljaar op de hoogte zijn van al onze leerlingen. Na een paar maanden is er tevens een terugkoppeling richting de basisschool, zodat de leerkrachten weten hoe het met hun oud-leerlingen gaat.