Financiën

In de financiële brochure van het Zuyderzee Lyceum vindt u een overzicht van alle kosten die u kunt verwachten in, gedurende een schooljaar, wanneer uw kind op het Zuyderzee Lyceum zit. In komende schooljaren kunnen er wijzigingen in de kosten optreden.

Schoolkosten zijn kosten die voor eigen rekening van ouders komen. Voorbeelden van schoolkosten zijn: schooltas, agenda, schriften, rekenmachine, geodriekhoek, gymkleding, atlas voor thuisgebruik en dergelijke.

Vanwege de coronamaatregelen is het onzeker of excursies, werkweken en andere activiteiten doorgang kunnen vinden. Facturatie vindt plaats indien vaststaat dat een activiteit doorgang vindt.

Betaalmogelijkheden huidige schooljaar
Met ingang van het schooljaar 2020/2021 maken wij voor de facturatie gebruik van een nieuw systeem: Wis Collect. Na ontvangst van de eerste factuur kunt u alle betalingen aan onze school met betrekking tot uw kind hier afhandelen en later weer terugvinden.

Voor de betaling van de facturen heeft u de volgende betaalmogelijkheden:

• direct betalen met iDEAL of
  • kiezen voor een overboeking.

U ontvangt van ons de eerste factuur per mail via het betaalsysteem Wis Collect.

Meer informatie over WIS Collect en een filmpje hoe WIS Collect werkt, vindt u op https://www.wis.nl/ouders