Olympic Moves – The School Final

Afgelopen vrijdag heeft het Zuyderzee Lyceum met maar liefst drie voetbalteams meegedaan aan de landelijke finaledag van de schoolsportcompetitie ‘Olympic Moves’. Tijdens ‘The School Final’ werd er in elke categorie door twintig scholen geduelleerd om de titels.

Het meidenteam klas drie en vier ging voortvarend van start, maar strandde uiteindelijk in de kwartfinale. De jongens van klas drie en vier eindigden als derde in hun poule waar alleen een plek bij de eerste twee toereikend was voor een vervolg in het toernooi. Dat laatste lukte het schoolteam jongens wel. Ze verloren de halve finale na strafschoppen, maar wisten de troostfinale te winnen waardoor een fantastische 3e plaats werd behaald!