Kroon op het harde werken voor leerlingen Cambridge Engels

Ook dit jaar is weer een groep leerlingen van het Zuyderzee Lyceum geslaagd voor Cambridge Engels. Vanaf heden zijn zij in het bezit van een officieel certificaat van een advanced of een proficiency level.

Voordelen
Met het behalen van het deze certificaten beheersen zij de Engelse taal boven vwo-niveau. Dit biedt een meerwaarde bij een latere studiekeuze of (internationale) stage. Cambridge English diploma’s worden wereldwijd erkend op vele universiteiten en andere opleidingen. Het certificaat wordt bovendien in Engelstalige landen geaccepteerd om er te kunnen werken.

Vanaf de eerste klas
Cambridge Engels kun je bij het Zuyderzee Lyceum vanaf de eerste klas volgen. Het is bestemd voor leerlingen die een extra uitdaging zoeken of zich echt willen verdiepen in de Engelse taal. De lesstof ligt daarom op een hoger niveau dan in de reguliere lessen.

Niet alleen de leerlingen van het Zuyderzee Lyceum kunnen zich aanmelden, maar ook de leerlingen van X-tuur en de Bonifatius mavo.