Woensdag 16 februari was de Studie Keuze Kick-off voor havo-4 bij Windesheim in Zwolle. Zes klassen en zes begeleidende mentoren / docenten verdeeld over drie bussen gingen op avontuur en kwamen geïnspireerd weer terug. Het ontvangst werd verzorgd door studenten van verschillende opleidingen. Na een gezamenlijke introductie gingen de klassen uiteen om het spel ‘Check your choice – The Game‘ te spelen om alvast te kijken welke richtingen welke studierichting bij hen zouden passen. Dat leverde interessante resultaten op, die soms al aansloten bij de wensen van de leerlingen en soms ook zorgden voor nieuwe inzichten. Na een korte pauze werden alle klassen verwacht in gebouw X waar ze konden speeddaten met studenten van verschillende opleidingen. Het was een mooie manier om alvast kennis te maken met het hbo en het studeren. Het viel veel leerlingen op hoe groot Windesheim is en dat het best een uitdaging is om van gebouw naar gebouw te lopen. Er zijn de nodige studiegidsen en brochures mee naar huis genomen. Hieronder nog enkele foto’s: